Kedves Partnereink, kedves Érdeklődők!

A korona vírus kapcsán felmerült, dolgozóink és ügyfeleink védelmében bevezetett óvintézkedések az alábbiak:

Szerdai és pénteki napokon megyünk helyszínre iratanyagokért és pénteki napokon fogadunk anyagot telephelyünkön, Szigetszentmiklóson.

Amikor mi megyünk rakodásra, kérjük, legkésőbb hétfőn készítsék elő, dobozolják/zsákolják be az irataikat és azután már ne nyúljanak a dobozokhoz/zsákokhoz.

Amikor a kollégánk elviszi az iratokat a telephelyünkre, a nálunk dolgozó válogatók legkorábban csak két nap múlva csomagolják ki azokat. 

Amennyiben Önök hozzák el hozzánk a leselejtezett irataikat, azokat pénteki napokon tudjuk csak átvenni és legkorábban hétfőn tudunk dobozt/zsákot bontani. Ebben az esetben a telephelyünkön történő kézi rakodást nem tudjuk vállalni, Önöknek kell az autóból kipakolni, kivéve, ha targoncával mozgatható mennyiséget hoznak.

Kérem, minden esetben jelezzék előre, ha jönnek hozzánk.

Amíg a karantén-helyzet tart, nem tudjuk vállalni a helyszíni és az azonnali megsemmisítést.

A számlát és a megsemmisítési tanúsítványt elektronikusan küldjük.

Megértésüket és támogatásukat köszönjük!